Dag 14 - Verplicht rust - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Jordi Molenaar - WaarBenJij.nu Dag 14 - Verplicht rust - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Jordi Molenaar - WaarBenJij.nu

Dag 14 - Verplicht rust

Blijf op de hoogte en volg Jordi

09 November 2017 | Thailand, Ko Lanta

Vandaag zijn we laat ons bed uit. De airco is prima en vooral bij mij is de frustratie groot dat we nog niet in het water mogen. We wilden eerst de 4 eilanden tocht maken waar we bij de beroemde fotogenieke bergen in de zee zouden gaan zwemmen en snorkelen. Nu is het boek lezen en niets doen, nu echt waar ik om bekend sta... Niets doen... De ochtend trek begint van zich te laten horen en we stappen de motor op. We rijden naar het noordelijk eiland van Koh lanta en besluiten om daar lekker wat te ontbijten op de weg van ons ritje. Na een goede 20 kilometer zijn we aangekomen wat op google maps staat als viewpoint
Sea view lenyard noi, bij de weg staat dat er een restaurant zit. En we gaan vol verwachting duur of niet duur ontbijten. Een zandweg met gravel naar beneden waar we niet blij van worden. Eenmaal beneden ziet het er uit als restaurant maar een hond slaat aan. Een vent gebaart dat we moeten wegwezen. Nou lekker dan zet dan geen bord neer. Terug gestuiterd gaan we verder op de rondweg over het eiland. Irene en ik zijn beide niet blij met het onderhoud want alles is modderig en of zanderig en één keer uitglijden is genoeg. Eenmaal terug bij de haven op het zuidelijk deel hebben we een ontbijt genomen waar we daarna terug gaan naar de kamer.

De rest van de dag is rustig verlopen, lezen, lezen, lezen, en mijn lieve stuiterbal koelt lekker af in het zwembad afgewisseld met Netflix. 's avonds nog een hapje eten en dan nog kijken of het kikkerorkest weer een aanval op de planning heeft staan. Maar vanavond zijn ze lief en laten ze ons lekker met rust. Tas inpakken, aloë Vera smeren tegen onze rood gebruinde huid. En klaar maken om morgen vroeg op te staan voor een nieuwe reisdag.