aankomst - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Jordi Molenaar - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Jordi Molenaar - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: jordi

Blijf op de hoogte en volg Jordi

26 Oktober 2014 | Indonesië, Legian

Vertrek naar Bali wat een feest, na vroeg slapen en om 00:00 wakker te zijn geworden eerst wezen stappen in de bok. De nachten duren lang aangezien we de laatste nacht al op de tijdzone van Bali leefde. Hiep hoera stappen met Apo welke ons naar Schiphol heeft gebracht. Wat een schat en dat past dan meteen op je huisje wel zo veilig.

Hop starbucksje, en toen inchecken. Door de douane eerst even de gate opzoeken en dan winkelen. Even een goede zonnebril gekocht rijdt wel zo veilig op tropisch Texel. Rennen naar de gate met honger dus een pitstop bij de mac en dan al lopend en etende naar het vliegtuig. Kom je aan. Hoppa 2 uur vertraging. Een baalmomentje maar leverde wel 2x voor 15 euro eten op. Na 2 uur weer bij de gate. Moeten we opeens ergens anders wezen want gate 3 was opeens afslag Bejing. 5 uur vertraging. Dat wordt eu-claim en levert ons 600 euro op, want dat is is een nieuwe regeling. Kut vertraging maar zo snel verdien ik het niet. Alles positief blijven zien!

Na 5 uur het vliegtuig in. Met goed eten en weinig turbulentie brak maar veilig op Kuala Lumpur aangekomen. Waren goed overgeboekt en liepen zo weer een uur in op onze planning. Zo gezegd zo gedaan. Na 20 min op de grond te hebben doorgebracht weer vogeltje aan het spelen voor een klein sprongetje van 3 uur.

Ohh wat een warmte een klap van Mike Tyson is er niks bij als je het vliegtuig uit stapt. Busje van het vliegtuig naar de gate van het vliegveld waar er iemand ons op zou moeten wachten met de visa.
Met recht zou moeten wachten want dat deed het dus niet. Waar we in Nederland al voor betaald hadden. Dat wordt mailen en een vergoeding eisen want ook onze transfer stond er niet.

Even snel een dealtje met een straattaxi en voor 10 euro naar het hotel gebracht. Mooi verkeer Irene vond het iets minder. Scooters halen je links en rechts in, en als dat niet genoeg is mogen ze hier ook boetes uitdelen voor toeteren. 360 euro toch. Taxi heeft het wel 100x gedaan hahahah.

Ingecheckt. Kamer nog niet vrij nu omgeboekt morgen naar ons eigen paleisje. Het hoppen begint dus eerder dan gedacht.

Tijd voor relax massage van een uur. (5 euro p.p.) wat goedkoper is dan een pizza Margarita (6 euro) haha lachertje
Stress eruit, drank erin. Vakantie is begonnen. Tot de volgende keer.

• 27 Oktober 2014 - 06:37

Danielle Broekhuizen:

Nou jullie reis is niet bepaald verlopen als gepland. Wat een gedoe allemaal zeg.
    maar gelukkig wel een rustige vliegreis ondanks de overstap weer.
    laat de rest nog u maar mooi meezitten voor jullie en geniet van de vakantie en de warmte.

Xx

• 27 Oktober 2014 - 15:41

Lize:

hallo Jordi en Irene
    ja als je daarheen gaat is het altijd afwachten of alles loopt zoals je geboekt hebt.gaat het dan niet zou ik daar ook zeker een mail schrijven want ze beloven iets en dan moeten ze dat ook doen.
    voor de rest ga heel veel genieten van elkaar en het mooie balie en het eten enz enz.
    tot later groeten van lize

• 28 Oktober 2014 - 12:16

Cindy:

He vakantiegangers, gelukkig staat er wel wat tegenover de vertraging :-)! Welkom in de Aziatische wereld waar afspraken veelal niet goed gaan. Jullie reis begint wel moeizaam, maar nu kan het alleen maar beter toch en een massage van EUR 5... heerlijk genieten toch! Xcs