Voorbereiding - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Jordi Molenaar - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Jordi Molenaar - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Jordi

Blijf op de hoogte en volg Jordi

09 Oktober 2014 | Nederland, Aalsmeer

2 Weken voor vertrek, van alles geregeld. Nieuw paspoort aangevraagd, Reisverzekeringen geregeld, internationaal rijbewijs, vaccinaties. je moet wat regelen voordat je een reis kan ondernemen.

Verder heeft Irene al van alles geregeld van nieuwe koffers tot een halve apotheek. van DEET tot anti-schijt we zijn er klaar voor.

Mijn to-do bucket/wishlist begint al aardig vorm te krijgen.

1) veel mooie dingen zien zoals rijsvelden, ja ze zijn er overal maar toch. mijn all time wens waarom ik erheen wil waren de plaatjes van het wereld erf goed Jatiluwih Rice Terrace.
2) Scooter-touren, heerlijk kijken waar je op zo'n dag uit komt geen schema gewoon je neus achterna gaan.
3) Mooie ceremonie's bijwonen in een prachtig land waar dit ingebakken is in de locale cultuur.
4) een mooi huis huren met personeel. Waarom, omdat dit gewoon een keer kan.
5) Gili-eilanden, ohhh ja! voor wie niet weet wat dit is, apegaap maar heeriljk op het internet, ik wil het met eigen ogen zien, hopelijk per fast boat.
6) leren duiken, hoor het zo vaak van mensen dat dit gaaf is, ik wil dit wel eens ervaren, laten we het dan maar meteen mooi doen en dit proberen te regelen op gili,
7) olifant rijden
8) een duik nemen onder een van de watervallen
9) afgelegen prive strand vinden en daar lekker op het strand genieten van de mooie reis,
10) ETEN! al het lekkere van het land proeven en ruiken!

nu zal ik er vast nog wel veel meer vergeten zijn maar dit komt allemaal goed hoor. hoeveel mooie dingen we nog wel niet zullen beleven is maar de vraag. nu eerst nog even deze twee weken door zien te komen.

• 26 Oktober 2014 - 16:30

Apollonia:

Na wat oponthoud op Schiphol is de pret begonnen.
    Geniet ervan jongens!